Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 11:59 - За сблъсъкът на реалностите, новата Мис България и за други неща
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 4181 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Колеги, още, когато видях избора на новата "Мис България", си помислих, че това ще бъде голяма мъка, за това момиче и за този конкурс. И друг път съм писала по въпроса, когато Антония Петрова стана "Мис България" и днес, (колко) години по-късно хората у нас я помнят като "Антония Петрова" с тире някакво "Мис България", както и за много други като нея, които останаха с имената си, понякога с малко от красотата си (все пак, българката е красива жена)  в този конкурс... М, не, не съм като колегата Волгин, чак такъв мизантроп, и няма да кажа, че конкурсът "Мис България" е толкова важен, че трябва да взривява социалните мрежи)). Важен е, да речем, ако речем от тази гледна точка, конкурсът "Мис Свят", хихи, но той отдавна е изгубил важността си за нас, никой не желае да каже защо, може някой да го е срам, де да знае човек. Хихи, във всеки случай, това не са татковците и приятелите с пачките, които продължават да качват дъщерите и приятелките си по подиумите на "Мис България", въпреки, че те (горките момичета) нямат капацитета (може би и според тях, дори и според спонсорите им?!?) да отидат до "Мис Свят"))(какво самомнение трябва да имат такива мъже - мъжете, които ги спонсоринат -  за себе си, леле; те сигурно и затова предпочитат да не се показват, да обират негативите после девойките...).
На мен лично, ми стана малко обидно и от публикуваните във Фейсбук статуси, в които се сравняваше красотатата на новата "Мис България" с тази на уж първата, хихи - Бранимира (фамилията ми се губи, което не е добре, и се извинявам; но погледнах и установих - Бранимира Антонова.). Но всъщност, една от първите Мис България, колеги, е карловката Райна Касабова, първата жена, летяла в боен полет в света, над Одрин, хвърляла позиви над крепостта, свършила всичко това на 16 г. възраст, работейки като милосърдна сестра по бойните полета на  тогавашната война.  Райна Касабова има паметна плоча на алеята през 61-ви Стремски полк в гр. Карлово. И наистина е била забележителна жена - очевидно, и много красива, и как ще да е иначе, щом през 30-те години печели такава титла).
Но, това е било някога, когато красовата е имала мисия). А не е била начин, да се докаже на приятелките, че ти може да вземеш титлата, която има някаква твоя позната...И заради това, да ти се налага да обясняваш  после  цяла година, пред тия досадни троли и пред медиите, че носът ти е хубав, че не си крокодил, и че си много красива... Ами сигурно е така, грозен човек няма, но, за жалост, това е конкурсът "Мис България". Все още - щом носи това име, и щом зад него стоят Райна Касабова и Бранимира  Антонова, че и още много други,чиито имена, за жалост, и аз не познавам. 
Със здраве, колеги, че троля има работа.





Гласувай:
4



1. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
21.11.2017 18:52
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
2. yotovaa - Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
21.11.2017 18:56
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
цитирай
3. eloiz - А, сега разбрах
21.11.2017 22:15
че Чу се казва Валерий). Освен, ако не е Валери,и...) И това може да е. Във всеки случай, да е жив и здрав колегата, ако още веднъж се яви с подобен епитет в този постинг, ще го трия).
цитирай
4. eloiz - Момчета, изтрих ви,
22.11.2017 22:45
защото не казвахте нищо интересно и ново.(предходните два коментара, не зная на кого бяха, висяха тук, сигурно от вчера) С поздрави: троля.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651306
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031